سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tue 7 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۰:۰۳:۱۳

گزارش عملکرد جستجو و نجات دریایی در نه ماهه اول سال 93

باشگاه خبری فراساحل: معاون امور دریایی سازمان بنادر آخرین وضعیت عملکرد جستجو و نجات دریایی کشور را طی نه ماهه گذشته را، با همکاری و هماهنگی سایر دستگاه‌های ذیربط خصوصا با استفاده از شناورهای ناجی و مراکز نجات دریایی اعلام کرد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از سایت خبری مارین، در نه ماهه اول سال 93 تعداد 713 نفر نجات پیدا کردند. براساس گزارش‌های دریافتی از مراکز هماهنگی نجات دریایی در بنادرشمالی و جنوب کشور، در مدت یاد شده تعداد کل سوانح شناورها (ایرانی و خارجی)، 45 مورد بوده است که براساس مقایسه آن با زمان مشابه در سال قبل 30 درصد کاهش داشته است. تعداد کل سوانح  شناور‌های ایرانی 42 مورد گزارش شده که نسبت به زمان مشابه آن در سال قبل 33 درصد کاهش داشته است.

تعداد شناورهای مغروق ایرانی به  تعداد 15 فروند می‌باشد که نسبت به زمان مشابه آن در سال قبل 42 درصد کاهش داشته است. همچنین در نه ماهه سال 93 تعداد مفقودین به تعداد 17 نفر گزارش شده و ارائه خدمات پزشکی به تعداد 167 نفر بوده است. ضمنا افراد نجات یافته به تعداد 713 نفر بوده است که با همکاری و هماهنگی مراکز هماهنگی نجات دریایی انجام گرفته است. براساس کنوانسیون جستجو و نجات آب‌های تحت حاکمیت کشور تحت پوشش مراکز هماهنگی نجات قرار دارد و کلیه عملیات‌های دریایی را مدیریت می‌نمایند. در نه ماهه سال 93 مرکز جستجو و نجات استان هرمزگان با تعداد 34 نفر بیشترین عملیات نجات را مدیریت کرده است.



  کد خبر : 309
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :